2009-04-01

½ dag...

Äntligen hemma från jobb, ska en runda på Af lite senare så jag har bara halv dag i dag, sååååååååå skönt. Även om jag bara hade halv dag så gick tiden såååååååå otroligt långsamt tyckte jag, men nu e man fri, nice.

Får väl se om det blir någon fika med min kära fru i dag, hon poppade precis upp på min msn så jag pratar med henne just nu.....hihihih...

Har nästan precis beställt tid till o byta mina lampor på bilen, i morgon kl 15,30. Jag fick ju en anmärkning på det i fredags när jag blev stoppad, inte bra alls det.m Men nu fixar vi det, attans bra ju.

I dag bara måste jag sätta ihop mitt köksbord, o sista stolen, o sen hämta dom nya gardinerna hos mojan, som hon snällt nog sytt till mig, tack mojan lilla.....

Ja ja men nu har jag inte tid o sitta här mer, måste få något gjort nu när man e ledig.

Ha det gottis!!

1 kommentar: