2009-04-25

JJAAAAAAAAAAA!!!!!!

NU SITTER DOM DÄR!

Äntligen, men den framtill ska min underbara biker hjälpa mig sätta dit men den där bak blev kanon fin, Tack Pappsen lilla.......hihihihih

Föresten när min biker gick i dag så hade han sin väst på sig o jag kollade i fönstret när han gick o sååååååååå otroligt fin han e i den, jag blir riktigt stolt faktiskt O väldigt glad att han e min, bara bara min egna biker......hihih.....Visst e jag glöttig.....! Men det får man vara när man e så hära kär.......*fniss*

Nu ska tag ta o fixa lite käk här o sen ska jag börja med mina klor så dom e fina när han kommer i kväll, han fick till o med nycklar hem till mig så han slipper ringa när han kommer i natt o jag går ner o öppnar. Det e bara en annan som jag någonsin har gett nycklar till, o det var min ex man, kanske just för att vi oxo bodde i hop så jag hade ju inte riktigt något val........hmm.men det var ju då det.

Ha det bäst

Haj Baj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar