2009-04-15

Halva arbets dagar e guld...

Har nästan precis kommit hem efter o ha varit o hämtat lite papper o så hos mina päron. Skönt e det o komma hem när man e ledig resten av eftermiddagen.

Efter jag slutat i dag så körde jag en runda ner till Fria bad där dom håller på o bygga om, Min biker e där nämligen o jobbar, mysigt o ha honom så nära...hihihi. Messade lite med honom o sen var jag bara tvungen o gå o pussa lite på honom, det var så nice o bara se honom o få känna hans närhet o sen hans pussar var ju bara sååååå nice. Jag blir känsvag av dom...

Innan här i bloggen har det känts som om jag har överdrivit lite med känslorna o så när det gäller honom, men så e det verkligen inte nu, jag har verkligen så starka känslor för denna mannen så det är inte klokt, nästan så det är jobbigt, men ändå underbart på ett sjukt sätt....hihihihih...det har ju gått så fort. Det var verkligen massvis med år sedan jag hade sånna känslor för någon, o det känns så bra att ha det oxo, för vi är på samma nivå om ni fattar, o gör ni inte det så e det ju synd.....hahahahaha....

Jag börjar verkligen bli riktigt djävla förälskad o denna mannen o det e bara så sant o ärligt som det kan bli. Som när jag såg honom i dag, jag bara kände hur jag log o hur det pirrade i magen så som det bara gör när man e kär. Ja jag vet att jag tjatar om det, men så e det bara o sen så e det ju faktiskt så att det är min blogg o där skriver jag vad jag vill o vad jag känner, SÅ DET SÅ!

Ok ska inte tjata mer om det....hihihih..tycker i alla fall så otroligt mycket om denna mannen så det är inte klokt, o det skriver jag för att jag känner det, med risk för att skrämma bort honom, för jag VET att han läser detta.....hihihihih.....

Nu ska jag ta o diska o sen plocka lite här o sen fixa till papperna jag ska lämna på fredag, o sen bara mysa, vem vet kanske jag får besök...hihihih

Ha det bättre än bäst....

Poss Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar