2009-04-08

Nanna själv i natt...

Så nu e det verkligen dax o nanna,. Har ju haft nattligt besök i 4 nätter nu så det känns faktiskt lite tomt o inte haan min mysiga biker här, men det e nog bäst,, det blir ju inte så mycket sovande när han väl e här.....*blink, blink*......

Har precis slutat prata med honom, han e så otroligt lätt o prata med o han förstår mig verkligen på ALLA plan, vilket andra inte gör......hihihihih.
Vi pratade nu i ca 1.30 min o det kändes som 3 min eller något, han e bara sååååååå nice. Jag e så otroligt glad att jag träffat honom så ni anar inte, ja jag vet att jag tjatar om det men detta känns så bra o lätt o naturligt så det e nästan sjuk. Jag mår så bra att jag skäms, ska o kan man det????

Denna dagen gick helt åt skogen verkligen, skulle ha fått min bil men NOT o dom hörde inte ens av sig o sa att den inte blev klar i dag, riktigt djävla skit e det. I morgon SKA jag bara ha den, så e det bara! Får väl ringa dom o tjata lite när jag vaknat, hmm.

Natti natt alla mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar