2009-04-06

Mjukglass o blå himmel...

Ja vad ska man säga, denna bilden talar ju för sig själv ju. Men det e just vad o hur min dag började, efter min korta jobbdag.

Frugan ringde o ville luncha på stan vilket det nästan blev, fast lite senare. Så ner till norra hamnen o Espresso House o en vanilj latte o hallon paj, ( jo vet jag slarvade lite där, hmm ) men man måste ju leva oxo.

Sen när vi hade sladdrat klart, som om vi kan det, så såg en glass inte helt fel ut, så det blev den första glassen för året med Frugan o snacka om att adet var gott i gott gott. Nu blir det o ut o gå ett par rundor i Pålsjöskog eller Jordbedahlen för att kompensera för detta slarv, hmm, men fy vad gott det var. Fick naturligt vis ett mess från min biker när vi satt där o myste att han hade haft en superhelg, o det har vi verkligen, riktigt djävla mysig var den.

Han sov ju faktiskt hos mig i 3 nätter o det känns sååååååå naturligt o härligt. Annars när någon sovit härhar det känts konstigt på något sätt men detta e bara så nice, undrar lite över detta, men men super nice e det i alla fall.

Skrev ju inget här i går alls för jag hade rent ut inte tid till det. O min biker kom rätt tidigt till mig oxo o sen ut o fixa lite käk o sen "mys m.m." i soffan, som sen fortsatte någon annan stans..........hahahahahaha. Han e bara sååååååååå nice, det e ju f-n vad jag tjatar om det!

Nu ska jag sätta mig i solen ett tag o sen röja lite på balkongen o sen bara mysa i soffan med kisen. Ska ju lämna bilen kl 8,30 o morgon så det blir ju upp i tid verkligen o sen gå hem där i från, snacka om att man e hurtig.....hihihi

Kanske kommer det ett inlägg till sen, vem vet, om jag inte får biker besök, i kväll i gen.......hihihihi

Poss Haj!

1 kommentar: