2009-04-25

Registrerings skylts strul...

Jaha, då var det dags att sätta på dom för-de skyltarna o sååååå besvärligt det e. Visst e det snällt att han, min kära far, hjälper mig men måste det vara såååååååååå besvärligt?

Det ska sättas så ordentligt att dom nog aldrig kommer att kunna komma av, men hur bra e det då?

Om det e så att dom sen vill stjäla dom igen, så gör dom ju det, o då kommer dom att dra av dom o säkert skada bilen ordentligt, vilket inte alls e bra ju.

Varför måste man strula så mycket, det e ju bara att sätta på dom då?????????? o inte strula till det så mycket...........hmm.........

Ja ja nog om det . Jag e i alla fall hemma nu en runda för min lilla gröna groda till bil e kvar hos mina päron så den kan bli klar så jag fick ta min fars bil hit i stället. Min älskling kommer o ska hämta sin väst o duscha, sen ska dom i väg på barhäng i kväll, o jag ska sätta nya klor o mys pys tills min älskling kommer till mig igen.

Han kom precis hit just nu o ska bara fixa till sig o sen sticker dom igen. O jag ska hem till mina päron i gen o hoppas att min lilla bil e klar då. Har nästan lite lust o ringa o fråga morsan hur det går, eller om jag ska be min biker att göra det.

Men nu när jag ringde hem där så verkar det som om att han fixat det, tror jag. Hoppas bara att dom sitter med dom svarta ramarna runt om, annars e det ju inte snyggt.

jag får väl ta o köra hem där nu igen o se hur det har blivit o sen köra o fixa lite mys godis, som mörk choklad o en liten riktig coca cola, för en gång skull. O sen e det hem o mega mys i soffan o terra min biker med mms i kväll........hihihihihih.....lite ska han lida för att han inte e hos mig.....hihihhihih....

Hoppas ni får en nice i kväll för det vet jag att jag kommer att ha för jag har en underbar man som betyder sååååå mycket för mig som kommer hem till just MIG i kväll o myser, när han e klar med sitt, så jag e bara såååå lycklig ska ni veta o det känns så underbart o skönt. Man nästan skäms för att må så här bra faktiskt, men någon gång e det ju min tur, o det e det verkligen nu.

Baj baj Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar