2009-04-02

Vårsol o underbart...

Så då satt man här igen efter en riktigt lyckad dag, o ett helt underbart väder e det ju oxo, fortfarande.

Jag sitter vid datan o har balkongdörren öppen o det känns knappt, såååååååå nice.

Tyckte att bilden här e så passande, såg när jag körde förbi Pålsjöskog att det hade börjat bli lite grönt på marken så nu kommer dom snart, dom vita som har våren med sig. O gissa om jag ska dit o fotografera då......O YES!

Ja dagen på jobb var väl inget speciellt, förutom att vi hade öppet för allmänheten i dag o det e ju inte klokt vad folk e snåla o så. Jag ska inte gå in på det mer än så för det e inget man skriver om tycker jag. Men men dagen gick rätt snabbt o jag fick ju sticka tidigare för jag skulle fixa bilen ju. Inga problem alls dom bytte dom lampor som var sönder o sen var den ok.
Men när jag ändå var där så bokade jag en tid så min spolar funktion oxo ska fungera, det gör den ju inte nu. Efter det så var det i väg o sola, man vill ju vara brun o fin till helgen o så skönt det var att sola, sen hem o fortsatte på balkongen.....hihhhi. Blir nog lite solande på jobb i morgon oxo om jag inte har fel, eller om inte vädret e kasst, men det skulle ju vara kanon väder hela helgen o en bit in i påsk tror o hoppas jag.

När det var inbrott i bilen i vintras så drog dom ju sönder min rattkåpa o försökte sno bilen, men det gick inte, dom bara förstörde den, såååååååå djävla störigt. Sen var det en som hjälpte mig att fixa bilen men dom gjorde inte alls rätt så det blev bara fel o nu funkar inte spolningen, så nu vet ni det........totalt OVE...( Onödigt VetandE ).

Men nu funkar mitt ljus i alla fall så farbror polisen kan inte säga något mer nu......hahahahaha. Det hela gick på 350,- för att byta 2 lampor, inte så farligt. Fasar lite för vad det kommer att kosta när jag lämnar in den på tisdag.....hmm, men tack o lov så får jag hjälp till det.

Får väl slita mig härifrån o fixa till lägenheten så det e fint till i morgon, min underbar biker kommer ju då, o det ska bli så nice o få träffa honom i gen, verkligen. Har bara messat lite med honom i dag som vi brukar o ha e så go för han messar även om han har mycket o göra o det e bara sååååååå nice. Han ringer nog i kväll som vanligt, bara det ser jag fram till som bara den.....

VAD E DET MED MIG???

E DET VÅREN ELLER VAD??????....*fniss fniss*

Nu e det dammsugning o diskning o lite sånt som gäller, kanske skriver jag igen sen om jag inte har viktigare saker för mig.

Ha det Gotte gottis...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar