2009-04-08

Kan bli fint väder...

Just nu sitter jag med min morgon latte o bara smurfar runder på nätet o mår bra, förutom min handled då, som börjat krångla igen, men men jag tror jag överlever nog......hihihihi

Tidigt i morse så regnade det nog, har ingen aning för jag nannade o drömde om min biker....hihihihi.....men det ser ut som om att det kan bli riktigt fint väder faktiskt, hoppas det i alla fall. Kanske ska man ta o köra till Pålsjö skog o gå en hurtig runda, det hade varit riktigt nice faktiskt, o ta med min "lilla" kamera o ta litta fina vår bilder.

Dom ringde om min lilla bil nu i morse o jag ska snart hämta den, tyvärr kunde dom inte göra något alls utan jag får snällt lämna den till Din bil eller vad det nu heter så dom får fixa det, o det kommer bli dyrt, så det får ju bli i framtiden, typ 2015 eller så.

Ja det får vi ta sen helt enkelt men i dag så e det lite små ärende som gäller o sen lite röj på balkongen, allt det jag inte fick gjort i går för att jag väntade på att kunna hämta bilen. HMM!

Ska i alla fall försöka sola i dag tänkte jag o sen oxo ett måste e att hämta min lap top hos min kära bror. Vem vet det kanske blir en fika i norra hamnen, om min kära fru har lust o betala det vadet JAG VANN!......hihihih......

Tänker på min biker o på vad han har gett sig in på, ni som känner mig vet vad jag menar, ni som inte vet kan ju gissa.......hiihihih. Men attans bra e han på det i alla fall o snacka om att han chockar mig från gång till gång. Nä ska inte gå in mer på det nu, vill inte skriva FÖR mycket ju.

Ja ja men nu ska jag rita mig i ansiktet o sen gå o hämta min lilla bil, sen sola o mysa lite o messa min biker.

Ni får ha en super dag för det ska jag...

Poss Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar