2009-04-23

Inte som jag tänkt...

Vet egentligen inte riktigt vara för jag valde just denna bilden, men det bara blev så. Var på väg att skriva ett riktigt neggo inlägg men så kom jag o tänka på min älskling, min biker.

Hoppas jag nu inte skrämmer honom med att kalla honom Älskling redan nu, men det känns ju bara så himla bra o göra det, naturligt på något sätt. Han finns i mina tankar ständigt o mitt hjärta slår verkligen ett dubbelslag när jag tänker på honom, så snacka om att jag har hjärt problem just nu!.......hahahahahah. det har jag ju inte ju.......bara litta!

Jag skulle egentligen ha stuckit ner på stan en runda med en väldigt kär vän till mig i dag, men när jag kom hem så e jag bara sååååååååååå trött o jag har haft början till huvudvärk hela dagen så det har varit lite jobbigt, men det verkar som den kommer i gång nu.....hmm......om det inte kommer med förstärkning så det blir migrän, o det vill vi ju inte.

Men om ni bara visste vilken underbar människa hon e,min lilla E, det finns inte många som henne inte. Hon finns där alltid för mig o jag värdesätter verkligen hennes vänskap mycket högt. Bara himla trist att jag nog gjorde henne lite besviken i dag, men jag får köra ut till hennes jobb på måndag tänkte jag, en annan har ju semester då....nice, nice, nice.

Kommer nog inte kunna träffa min underbara biker i dag, han ska tvätta...*fniss* Ja även hårda bikers måste ju tvätta.............hahahahahahha. Men i morgon o sen hela helgen e han BARA MIN!.....hihihhi o det ska bli attans nice det. Väldigt mycket mys o bus kommer det allt säkert att bli o snacka om att jag längtar! Dagen i morgon kommer inte gå snabbt nog på jobb, det bara VET JAG!

Får väl ta o sköta något, kanske slänga in en tvätt eller så, har ju tvättmaskin själv............hihihihih.... Kanske blir det ett inlägg till sen i kväll, ja vad annars jag har ju inget liv ju!!!!!!!!!!!.........hahahahah

Baj baj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar