2009-04-28

Inte riktigt tänkt, men underbart...

Nu e det dax att nanna snart o det ska bli så mysigt att gå o lägga sig med min underbara Ch. Det var egentligen inte meningen att vi skulle ses i dag men vi bara kännde att vi ville träffas, o det e ju bara kanon när vi bor i samma stad, bara att komma över då ju. O det är så nice när han e här, det känns bara så rätt o så.

Vi kollade gaddningar o jag ska verkligen ta o kolla upp min på torsdag tänkte jag, en annan e ju ledig då med. Måste ju få den gjord nu innan sommaren tänkte jag o det blir nog i Åstorp som det blir gjort, o snacka om att jag längtar till att få den gjord, även om jag inte riktigt vet vad jag ska ha riktigt ännu, vi får väl se vad vi kan göra med den jag redan har, o jag kommer att sätta ut före o efter bild här sen.

Nä nu blir det allt lite mer mys i soffan o sen mega mys i sängen.......hihihihihi......... Ha en underbar natt o så ses vi i morgon....

Natteli natt natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar