2009-04-23

Deppig...

Kan bara inte hjälpa det, men jag är faktiskt lite deppig. Har väl inget direkt att vara deppig för förutom att man e mega fattig o kommer inte få pengar förrän på torsdag nästa vecka. O sen har jag ju ingen bensin heller snart så jag bara hoppas att den räcker tills jag får pengar, annars får jag ta o gå till jobb. Ja det verkligen så illa just nu, har inte ens 20 kr, o snacka om att jag känner mig hjälplös o liten, hatar verkligen det!

Kan inte låta bli o få tårar i ögonen så fort jag tänker på pengar o att jag inte alls har något. HATAR verkligen att må så här. Pengar e ju inte allt, det finns ju så mycket annat som e underbart o som man kan må bra av, men i bland så går bara känslorna inte o stoppa eller styra. I bland önskar jag att jag hade haft en mindre lägenhet som inte kosta så mycket, men sen så trivs jag ju så otroligt bra i denna, så jag skulle inte vilja lämna den, men kanske om jag inte snart hittar ett jobb så måste jag, eller om jag inte får bidrag o så.

Tycker faktiskt att pengar bara e ett onödigt ont, om man bara slapp att må så här, känns som man sålt smöret tappat pengarna o trillat i sjön, allt på en gång, vill verkligen vara lycklig men den deppiga känslan bara förföljer mig, blir inte riktigt av med den. Den följer mig som en envis skugga som inte vill lämna mig i fred, hur mycket jag än vill ut i ljuset. O sen när någon frågar hur det e, så börjar man o böla för att det är någon som bryr sig, fy fan för detta. Sitter just nu o små bölar nu när jag skriver detta, VILL INTE MÅ SÅ HÄR!!!!!!

Jag vill ju må bra o känna att allt e ok, jag har ju en underbar pojkvän som bara e såååååå go o jag bor kanon fint o jag har päron som hjälper mig så gott dom kan, så vad bölar jag för????? Jo för att det känns som om man inte kan eller klarar av något alls, när man inte har en krona o fy bubblan vad jag hatar det, ja jag vet att jag tjatar men så e det bara.

Jag är absolut ingen negativ person, men i bland bara måste man nå botten innan det vänder o jag håller på med just det nu. Så snälla ni, OM ni prata med mig i dag, fråga inte hur det e med mig om ni inte e beredda att jag börjar böla för det kommer jag att göra, det vet jag med all säkerhet, vill bara varna, så det så.

Så, nu har jag skrivit av mig lite o hoppas att det inte var för jobbigt att läsa o var det det så SYND ju, detta e min blogg o jag skriver vad jag vill, så det så! Nu ska jag sätta mig o soffan igen o glo på TV o hoppas att jag snart mår lite bättre,
VILL INTE MÅ SÅ HÄR!!!!!!

Ajöken!

1 kommentar:

  1. Inte vara deppig, det är HELG och DU ska le för det är SOL SOL SOL och värmen kommer igång =)

    SvaraRadera