2009-04-07

Lite sömn...

Ja då e man vaken, ledig , hemma o har redan varit ute o gått en runda, fy tusna så underbart. Har precis varit o lämnat min lilla pärla till bil, o ska väl hämta den vid lunch tror jag, får väl se när dom ringer.

Sitter här vid datorn o har balkongdörren öppen, o snacka om att det börjar arta sig där ute, helt underbart e det ju. Ska ta ett tag i dag med hade jag tänkt, ve den som ger sig.....hihihihi.

O sen hur natten har varit ska vi bara inte prata om, detta blir ju bara bättre o bättre ju, o jag trodde inte det kunde det...hihihih..men ack så fel jag hade. Om vi säger som så, vi fick ca 4 timmars sömn i natt bara o närman vaknade brevid honom så känndes det verkligen som det var värt det, O DET VAR DET!

Men nu tror jag att jag ska ta mig en stor kopp kaffe, sätta mig på balkongen, eller "ballen" som min kära fru säger......hahahahahaha. Sen har jag en liten kise här som oxo vill ha sin mat, o förresten, filmen igår, Madagaskar 2, HELT DJÄVLA UNDERBAR! Ni bara måste se den!

Ha det bästis o kanske vi ses sen.........

Poss Haj!

1 kommentar:

  1. Haha ballen...det var mamma som sa det. Jag kan fan inte få ballen till min balkong men hon fortsätter. JÄLA SKIIIIIIT liksom. Haha.

    SvaraRadera