2009-04-21

Stranden, fotografering o min Biker...

Var o fottade ett par bilder när jag ändå var nere hos min älskling, f-n jag börjar redan kalla honom älskling, VAD FAN E DETTA!!!?!

Men mysigt e det i alla fall.
Så vad tycker ni, har visserligen inte redigerat dom ännu men det kommer.
himla underbart det var att få bara se min Nalle, han e bara så mysig. Han fick mig faktiskt o rodna.......hihihih.......av bara en så enkel kommentar son...."vad söt du är"...... o självklart smälter lilla Nikki som en glass i micron.........

Men så underbart det är att få en så enkel o rak o mysig komplimang av den man tycker så mycket om, det betyder verkligen bara sååååååååååååååååååååååååååå mycket, för mig gör det det i alla fall.

Har varit lite rundor i Hbg o frågat på uteserveringarna om det finns jobb, men NOPP, dom har redan vad dom behöver o har man ingen utbildning e det knappt lönt, men det e på det på torsdag igen, om det är väder.

Så hu hoppas jag ni njuter av mina bilder för det kommer att komma måååååååånga fler nu i sommar, om jag inte tröttnat på att blogga förstås, eller något annat händer, vi får väl se.

Förresten var hemma hos min kära far o han såg min fina vita pluffsiga rattmuff, o tyckte att den kan du väl inte köra om kring med nu......... så han var gullig nog o låna mig pengar o köpa en ny, o det gjorde jag på Mekonomen, den e bara sååååååååååå fin.......se själva......

Trollsländor e så fina, det sägs att dom är dröm bringare o att dom påminner oss om att se till vårt inre o använda vår andlighet o alla våra sinnen, så gör det! Jag gör det ju varje dag men jag e ju inte hellen någon vanlig Svensson, o det behöver ju inte heller du vara, om du inte vill. Allt är upp till var o en, så det så!

nu ska jag käka sen fixa till litta här hemma, min gos biker kanske kommer i kväll ju........

Ha det nice nice..........för det ska jag...

Baj Baj!!!!

1 kommentar:

  1. Naw vad gulligt du skriver. Trollsländor är inte lika fina som fjärilar.

    Min man kom hem till mig igår vid 15 tiden och drog med mig till Gröningen för att äta glass. Hejsan sa jag och stod där som ett frågetecken.

    SvaraRadera