2009-03-31

Trötteli trött trött...

Så nu har jag äntligen fått sätta mig ner efter en rätt händelserik dag faktiskt.
Först jobb, hade en hel del o göra faktiskt o fick in lite nya beställninga på skyltar ozo, kul attans, så nu har man i morgon o göra ozo......hihih. O sen att min mysiga biker messar till mig lite då o då gör det ju inte tråkigare o jobba.

När jag jobbar så har jag ju min mp3 o lyssnar mycket på Takida o Daughtry (vissa kanske tycker det e skit band, men jag gillar dom) o då kan jag bara inte låte bli o tänka på honom, hans kyssar ( han e grym! ), smekningar o bara hur han e, o sen hans röst e ju bara sååååå nice, ja ja ska inte tråka ut dig..hhihi....men det e ju faktiskt MIN blogg.

I alla fall sen innan lunch så kom dom o hämtade mina köksmöbler, äntligen blev jag av med dom. Gamla bordet gick ju inte att ligga på........Ehhh ja du vet det var gammalt o rangligt.....*fniss*.....det gick ju lite vild till i helgen.....*asg*

Nä men i alla fall så bestämde jag med mina päron att vi skulle åka ut o köpa det nya bordet direkt efter jobb. Jag tänkte när jag nu var hemma kunde jag ju ta med mig kläder så jag slapp se ut som en skitig jobbare på ikea. Men nopp självklart så glömmer jag ju mina jeans, så det var just att se skitig o djävlig ut....hmm....Ja ja jag fick mitt bord i alla fall.

Körde hem det med hjälp av min snälla kära far. Sen fick jag slänga i mig lite mat så jag inte trillade i hop, åt ju inte riktigt som jag skulle i dag o det kände jag av när jag kom hem. Så käka o sen hem till min kära mog o hjälpte henne med håret o sen innan jag åkte hem stack jag o sola, det var såååååååå skönt!
O när jag ligger där hör jag att jag får ett mess från honom med stort H, fan jag hade ju just lagt mig, men jag kämpade för att ligga kavar ska du veta. Sen hoppade jag upp o kollade, han e bara så nice.

Kom hem o kände att jag skulle ta o sätta ihop mina stolar o bord, men han bara öppna paketen så ringde han, mys. Vi pratade lite o han undrade om min dag o så o e bara så djävla mysig, "MÅSTE DU VARA DET!!"......hihihihih..........jag håller verkligen på att trilla dit ordentligt för denna mannen. Han finns i mina tankar mer än någon annan varit på otroligt många år o det känns så nice ( o nej jag e inte desperat eller så, bara känner så ), o tror o känner att han känner detsamma, livet e underbart just nu!!!!!!!!!

Nääää nu ska jag inte sitta här mer, ska slänga mig i soffan o mysa med min kise mys, o kolla på dumburken...
Kommer det inget inlägg sen så natti natt...

Poss Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar