2009-04-02

Längtar till imorgon...

Ungefär så trött som nallen e på bilden känner jag mig nu. Fick inte gjort riktigt allt jag ville i kväll men det finns en dag i mogon med ju, tack o lov, så det blir o dammsuga o så när jag kommer hem i morgon.

Min biker kommer ju i morgon o sover här ( blink, blink ) o det ska bli såååååå mysigt o få vara i hans famn igen, verkligen. Sen kommer vi ses på lördag oxo, han ska visserligen i väg på ett barhäng men kommer till mig sen o nanna, riktigt nice det! O sen kan vi ligga o mysa i sängen hela söndagen om vi vill det........

Men nu bara måste jag hoppa i säng e AS TRÖTT, o vill bara att morgondagen ska komma typ ,NU!

Så sov gott alla små data nördar som jag nu blivit, hahaha, o ha en bra o underbar natt, för det ska jag.

Natteli Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar