2009-04-20

1 månad...

I dag är det faktiskt en månad sen vi träffades för första gången, o det käns så dj-lv underbart.....

Allt har gått så fort o jag trodde inte att man kunde få såååå starka känslor för en man på så kort tid, men nu e det bara så, o underbart e det!
Han får mig att känna mig hel, o hur klychigt lät nu inte det då?????

Men jag menar det verkligen, hel på ett konstigt sätt.

När han inte finns i min närhet saknar jag honom, väldigt mycket o då finns han i mina tankar ständigt. Annars sänker han mig ett lugn som ingen någonsin gjort innan, o det känns så mega super bra ska ni veta.

Nu e det snart dax för bingen för mig, i kväll själv, snyft, men jag ska nog klara ut det ...hihhihihi...måste ju kunna nanna utan honom, även om det faktiskt käns lite tomt.
Saknar honom.....

Natteli natt natt....

1 kommentar:

  1. Hon räknar månaderna nu också. Damn gumman DU ÄR JU RIKTIGT KÄR!!!!
    Kramar i massor från din lycklig fru.

    SvaraRadera