2009-04-22

GB Premiär...

Ja då har man haft GB glass premiär. Det blev Magnum Temptation. Men den var en liten besvikelse, ingen dök upp när man bet i den, ingen som passade upp o så som dom gör i reklamfilmen, hmm, litta trist, jag som ville ha lite uppmärksamhet.....hahahahaha.

I alla fall så var jag faktiskt inte dååååååååimpad av just glassen, faktiskt. Jag provade den i går när jag körde hem från jobb, o var inte direkt frälst. Tycker nog faktiskt att orginalet, Magnum, är godast, faktiskt.

Men jag ska ge den en chans till, det finns ju en med choklad sås , Magnum Temptation Chocolate , i stället som e nästan lika dan, så jag får väl "offra" mig o prova den innan jag fördömmer den helt.

Så det var vad jag hade o säga, det kommer nog ett inlägg till sen, måste hem till min far nu snart o byta mina skyltar på bilen. Sen e det glassfika med frugan.

Baj Haj!

1 kommentar: