2009-04-12

Påskdagen...o byta däck

Söndagar e nice på ett sätt men när man e ledig måndagen efter e dom f-n så mycket mer nice....hahahahahaha...

Påskdagen firas i kristen tradition till minne av Jesu uppståndelse, och infaller på söndagen i påskhelgen. Påskdagen firas enligt olika tideräkningar i de västliga och de östliga kyrkorna. För de västliga kyrkorna infaller påskdagen den första söndagen efter första fullmånen efter vårdagjämningen, enligt gregorianska kalendern. De östliga kyrkorna firar emellertid påsk enligt den julianska kalenderns tideräkning, varför datumen sällan sammanfaller.

Ja då e det i väg o byta till sommar däck, ska bli såå nice, så det inte låter så mycket när kan kör...hihihihi. Sen ska jag o min biker ut till hans vänner i Ekeby o grilla, o det ska bli attans kul det. O dels grilla men även få träffa hans vänner, känns bra det! Han sov ju inte hos mig i natt o det var så otroligt tomt o lägga sig själv o sen oxo vakna själv o han inte var där, ja ja men i natt så finns han vid min sida o det ska bli så mysigt så.

Nu har jag inte tid o sitta här mer, måste fixa till mig lite o sen hem till mina päron o byta däcken....vilket inte blev av, för det fanns ingen luft i dom, hmm, får ta det i morgon i stället!

Ha en underbar Påskdag, för det ska jag absolut göra.

Poss Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar