2009-04-03

Äntligen...

Äntligen e jobbet slut o jag får träffa honom i kväll, har egentligen inte tid o sitta här o skriva men en liten rad bara måste man ju fixa till........hihihi....e man fast eller e man.

Dagen på jobb har varit sååååå fantastisk o det har gått så bra o lätt allt, även om just det jag gör älskar jag. Sitter ju o tecknar o målar hela dagarna o bara älskar det o sen får man ju betalt oxo......skumt! Men i alla fall så all ha varit på så otroligt bra humör i dag o det har verkligen varit en fröjd o jobba.

Sista timmarna så på fredagar har vi möjlighet att ha något som heter "eget arbete" o då får vi göra vad vi vill, bara vi inte lämnar området. O vad tror ni att jag gjode då?????? Jo tog ett block o satte mig i solen o myste som bara den, helt djävla underbart.

Nu har man kommit hem o bara måste fixa till här lite, men biker kommer ju om ca 2,30 timme o då ska jag ha duschat o så oxo.............*panik*........men jag hinner nog, annars har han nog inget emot att hitta mig i duschen när han kommer............*fniss fniss*

Vem vet kanske skriver jag något här sen..........TYP NOT!!! Jag har ju besök ju då sitter ju inte jag vid datan ju, fattar du väl, då hittar jag ju på annat kul......( *blink, blink, blink* )

Ha det bättre än bäst .........

Poss haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar