2009-04-04

Underbar natt...

Säger bara om så, jag har haft en underbar natt o kommer få en lika underbar i natt i gen, ska bli så nice. Mer detaljer kommer jag inte skriva här, man vet ju aldrig vem som läser.......hihihihi. Men jag kommer ju inte sova själv i natt heller om vi säger så, han e bara så nice. Han får mig verkligen o må riktigt djävla bra.

I alla fall så e det blå hommel o inte ett moln på himmlen o jag ska snart sätta mig på balkongen o sola, ska bli så nice o kommer nog sola i halv bikina, för så varmt e det faktiskt. Jag har balkongdörren öppen o det känns inte alls, ÄLSKAR SOLEN!!!!!! Tyvärr har jag inte kunnat sitta där innan i dag för solen kommer här först kl 14 nu i allafall annars hade jag redan legat där ute.

Sen e det tid för lite röj på balkongen o det ska bli så nice, ska försöka få ordning där nu nästa vecka så det e ok till påsk så man kan sitta där ute o mysa.

Nu har jag inte varken tid eller lust o sitta här mer, ska skicka i väg ett mess till min biker när jag solar tänkte jag o sen så träffar jag honom senare i dag, mys mys mys.

Ha det gotti gott gott för det ska jag absolut ha.........

Poss haj!

1 kommentar: