2009-04-02

Bra o solig dag...

Så det var denna dagen, o den blev rätt så bra faktiskt, även om jag inte fick träffa min biker......hihihihi.

Det blev fika med frugan o en mycket nice sådan oxo, så det var nice. Norra hamnen blev det som vanligt för det e ju där vi trivs som bäst. Satt länge o kollade in folk o det e alltid kul, det e ju otroligt så mycket folk det kommer ut när solen visar sig så som i dag, mysigt värre har det varit ju.

Efter fikan var det ut till Väla så jag fick byta min tröja som jag köpte förra veckan o det blev även ett litet inköp på Panduro så jag kan göra 2 par nya öron hänge, vilket jag behöver. Vi gick en runda på Väla o tog det bara lugnt o det e ju hemskt vad folk ska glo när det e två tjejer i höga klackar som kommer, trodde ju nästan ögonen skulle trilla ut på några....hmm.....eller hade vi något i ansiktet eller........*fniss*

Körde T hem o sern hem till mina päron o hämta gardinerna o lite annat, så jag kan få klart i köket. Skulle egentligen ha solat i dag med men hade inte riktigt ork till det. Jag körde en runda i stället, genom Pålsjöskog o ner till Vikingstrand som jag brukar, så nice det e med solnedgångar, många e verkligen magiska. Tog några bilder men dom ligger i mobben fortfarande, dom kommer upp vid ett senare tillfälle, kanske.

När jag väl kom hem så var det bara att börja med köksbordet o sista stolen så så blev det. O det blev faktiskt riktigt bra, hängde till o med upp gardinen som jag egentligen hade tänkt göta i morgon. O sen blir det till o diska innan jag hoppas i säng.

Men när jag var nästan klar så ringde min biker, o jag blev bara såååååååå glad, har inte hört så mycket från honom i dag, han e lite uppåt landet o jobbar just nu, så han skulle stanna över i natt, annars skulle jag ha föreslagit att han sov hos mig.......*blink*.........men det gör han ju i helgen i stället.

Ska bli så nice o få träffa honom i gen, hoppas på att det blir mer denna helgen än förra, önska kan man i alla fall. Längtar verkligen efter att vara i hans famn igen o få känna hans doft o bara höra hans röst o känna hans närhet.................( börjar nästan själv tro att jag e kär, hmm.... e jag det? )

Nä jag får väl ta o ställa mig i diska o sen studsa i säng, tror nog att det e daxnu snart, man ska ju jobba i morgon ozo, hoppas vi får lika fint väder i mogon som i dag, enligt SMHI så skulle vi det i alla fall, men men man får väl titta ut o se om det stämmer.

Sov gott o Natti natt...

1 kommentar:

  1. Det är så jä-la nice väder ute och VARMT!!! Men vem kommer sitta inne och tvätta hela dagen? Jo jag. Buhu!!!!

    SvaraRadera