2009-04-27

Nyklippt gräs...

När min älsklings mobil ringde i morse kl 07 så hörde jag att dom höll på att klippa gräset utanför mitt sovrum.

Så otroligt underbart gott det luktar, det finns nog ingen mer doft som på minner om sommar än just den, jo kanske sommar regn men det e nog den enda då.

Men jag gick inte upp då, det behövde jag ju inte.............så nice......men min älskling ville inte alls gå upp o jag förstår honom helt klart.

Nä utan jag låg kvar till ca kl 10,30, o gissa om det var skönt, det går bara inte o beskriva, men visst hade det varit mysigare med min biker bervid, men men vi får mysa i sängen i helgen i stället.

Det som står på mitt schema i dag , eftersomn jag har semester, är att slänga lite skit från balkongen, köpa frimärken o sen byta sängkläder, så späckat e mitt schema........hahahahahahaha........

Hade jag haft pengar hade jag kört ut till min underbara väninna E på Familia ( behöver ju smink o så ) men har inte direkt lust när man inte har ett öre, o sen behöver jag spara lite på bensinen, den ska ju räcka en hel månad, hade jag tänkt i alla fall.

Jo jag hade ju en sak till på mitt schema i dag o det e just sola, om det inte blåser så mycket, men det blir ju balkongen vilket fall som helst.

Tyvärr så ser inte min solstol ut som på bilden, o det e verkligen tyvärr.......hmm..........

Men det e nog tur i sig förresten, annars hade jag nog aldrig kommit i från den om det var en sådan. Snacka om att den ser nice ut...ja ja sikt i det nu.

Jag känner att jag har inte riktigt lust o sitta här mer utan att jag har en hel del o göra men det har jag ju inte så jag skulle kunna skriva lite till.

Men jag har ingen som helst aning om vad det skulle vara, igår så hade det ju ändå hänt en massa så då var det ju inga problem ju, men idag...hmm.....denna dagen har ju precis börjat!!!!

Nä det får allt bli ett inlägg senare i dag istället. Nu ska jag diska, så vet ni det!

Baj Baj !

1 kommentar:

  1. Nej de va inte kul att gå upp i idag sov ju så gott med dig, ha de toppen idag din CH

    SvaraRadera