2009-04-18

Vaken tidigt...

Ja då var man vaken attans tidigt för att vara en lördag, men fy vad skönt det är. Men det e ju tack vare min biker, han behövde skjuts hem så självklart kör jag honom då, han kommer ju ha mig bak på hojen en hel del o sommar....

I går var vi ute hos hans bror o hans fru o grillade, vilka unerbara människor, lika skadade som jag om inte lite värre, helt djävla underbart i alla fall. Jag skrattade så jag grät..........hihihihihi......

Vad som händer i dag är att jag ska sätta på mina nya skyltar på bilen, o sen ska jag även bleka min utväxt, om jag hinner o om min kära mor har tid o lust o hjälpa mig.

Sen i kväll så är det ju mega mys med min underbara biker, längtar verkligen efter honom även om att det bara var en timme sen vi sågs......konstig känsla. Det har gått så otroligt fort mellan oss, känslor o så, o det känns bara såååååååååååå rätt, helt djävla underbart e det i alla fall. O det känns så rätt o lätt när vi ses precis som om vi hör i hop på något sätt, ett sätt som bara inte går o förklara inte i ord i alla fall.

Nä nu ska jag ta mitt morgon kaffe o sätta mig på balkongen ett tag även om det inte är sol där riktigt ännu, sätta mig där o mysa bara, ska bara sätta i gång en maskin tvätt först. Ni får ha det såååååååå underbart i dag för det ska jag absolut ha, kan man ha det på annat sätt när man e ny kär upp över öronen?.............hihihih

Poss Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar