2009-04-26

Sunny Sunday...

Vilken helt underbar dag jag o min biker haft det i dag. Vaknade vid kl 11 ca o upp o tog det lugnt o myste lite i soffan.

Sen kom Ch med förslaget att vi skulle iväg o tanka min bil o sen sticka ner på stan en runda o käka något gott.

Vi körde o tankade o sen ner i stan, han var så jätte go att han tankade fullt till mig, han e bara såååååå underbart snäll.

Vi körde en runda på stan sen så blev det att vi bestämde oss att vi kollar vad som finns i Norra hamnen, så vi ställde bilen vid 6:e Sinnet, min favvo affär.

Sen tog i o gick o kollade lite o stannade vid Persson´s, o där blev det.

Självklart så satt vi ute, så underbart väder kan man ju bara inte sitta inne, det var nog minst 20 grader i skuggan i dag, så himla nice det! Det känns verkligen som om att sommaren har kommit, o hoppas den har kommit för att stanna oxo, o inte drar om 2 dagar igen.....hihihih.

Även om deras meny inte var så stor så hittade vi bägge något som var tilltalande. Jag tog en stora Skagen o han tog en Burgare, o snacka om att det var gott.
Jag ger dom verkligen ett högt betyg på maten, verkligen gott o det mättade verkligen oxo, helt underbart. Min biker var oxo nöjd, han sa att det nog var den godaste burgare han ätit, o det e ju ett kanon betyg, så denna restaurang rekommenderar vi o jag den verkligen. Vi kommer ju helt klart att äta där igen, för jag bara måste prova burgaren nästa gång.

En sak till var att det var bra service o en jätte trevlig o gullig tjej som serverade oss, det e ju oxo så himla viktigt. Jag får dra med min fru dig någon gång o käka, när vi bägge han pengar....hihihihihi....

För er som e så himla nyfikna av er, här har ni en liten bild på min biker, Ch.

Min underbara man som jag har så otroligt starka känslor för, efter så väldigt kort tid. Han finns verkligen i mina tankar ofta o då menar jag verkligen ofta, o det känns bara såå underbart bra.
Har fått känslor för denna mannen jag inte trodde jag kunde få mer, sist jag hade dom var väl nog när jag var ca 15 år tror jag, ja ja mig om det ju! Allt detta har jag ju tjatat om i andra inlägg o jag vet att jag kommer att tjata mer om det i kommande, så det e bara att vänja sig.........hahahahahahahaha!

I alla fall när vi hade suttit o käkat o kollat på folk o druckit kaffe o bara myst så som vi kan. O det kan han verkligen oxo o det känns så underbart att ha en man verkligen klickar med, som oxo gillar o sitta o kolla på folk o bara ta det lugnt, det e inte många som varken kan eller vill det, men detta kan verkligen min biker....underbart e det!

Jo vi pratade om att köra upp på Fredriksdahl o gå o mysa där lite, han har ju inte varit där innan, o han har bott o HBG i snart 15 år.....hmmm......

I alla fall så körde vi upp o kollade, men dom hade stängt, dom stänger kl 16 hela april, så himla typiskt o vi var där typ kl 16,20. Ja ja men då tar vi Tropikariet i stället då tyckte Ch, visst. Tror ni inte oxo att dom stänger kl 16, nä nu blev det att åka hem o kasta sig i soffan o kolla på filmen jag spelade in i går, när han var på barhäng.
Så det gjorde vi ju, även om det tog lite emot att kolla på film när det e så fint väder, men det var riktigt mys pysigt i soffan oxo ju.

Ja sen skulle Ch o träna så då tänkte jag att då sticker jag ut o går en runda i Jordbedahlen, o snacka om att det var skönt o ut o rör på sig, helt dj-la underbart, så det kommer jag helt klart att gör fler gånger. Men nu har jag inte tid o sitta här mer, skakolla lite TV o så kommer ju min Ch hit snart igen, han har ju nycklar så han kommer in nu mera, tänkte att han kan ju behålla dom ett tag om han har lust, kan ju vara bra o ha, helt enkelt.

Som jag nämnde i ett annat inlägg, han e den andra som har fått nycklar till mitt hem, men det e ju inte heller någon annan som har förtjänat dom heller, så det så! O den första var ju han jag bodde i hop med så jag hade ju inte mycket val där ju, men det har jag ju här.........ja ja....
O en annan måste ju inte komma upp så tidigt i morgon heller, man har ju semester, o snacka om att det ska bli skönt, o hoppas att det e lika fint väder i morgon så man kan sola riktigt mycket.

Ni får ha en bra natt för det ska jag ha, så det så ......

Baj baj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar