2009-03-26

Lite trist dag...

Ja då var det torsdag o inte ett skit händer, vaknade med migrän i dag i gen, inte alls kul. men men, håller mig hemma i morgon oxo, o har lite semester.

Har jag tur så kanske jag får träffa min biker i morgon innan han ska ner till det han ska på kvällen, hoppas hoppas hoppas. Annars har vi ju lördagen o det e inte fy skam det inte, go mat o vin o underbart mysigt sällskap.

Fruktansvärt trist väder e det i alla fall i dag så det kommer nog bli o mysa i soffan med en go kopp kaffe o mysa lite, så kanske det blir fika på stan med min fru i morgon. Hoppas!!!!

Annars det kanske händer något kul på kvällen imorgon, ska ju träffa sötisen Eva för hon vill fira lilla mig, o det var ca 4 mån sen sist vi sågs så det ska bli jätte kul, vi får väl se vad som händer...

Nä kanske skrivet lite mer sen, ska hoppa i soffan o kolla lite tv o vara allmänt onyttig o tänka på min biker......hihihihi

Poss haj!

1 kommentar:

  1. Hihi andra inlägget =P
    Hoppas du får träffa din biker snart gumman. kramar.

    SvaraRadera