2009-03-29

En underbart mysig kväll/natt...

Då var man här igen, vid datan. Vilken otroligt mysig kväll o natt jag haft, ni anar inte..hihihi.

Allt började med att vi hyrde 2 filmer o sen käkade min underbart goda kycklingsallad o gott vin till det. Sen kollade vi film o myste i soffan, han kysser bara såååååååå bra så det e sjukt.....hihihi.

Sen pratade vi jätte mycket om allt mella himmel o jord o lite om en massa annat oxo. En människa med mer empati än han får man verkligen leta efter o han kan verkligen det med att tänka sig in i andras situation o det värde sätter jag så oerhört mycket för det är väldigt sällsynt i vårt samhälle, skulle behövas fler som han, faktiskt.

Men i alla fall vi kollade på 2.a filmen, som vi totalt pratade sönder...hihihihi.......så tydligen var den inte så bra..........hahahahahah

Vi pratade så mycket om allt möjligt o det känns så mega bra, så mysigt som jag hade med min biker i går har jag inte haft med någon alls på säkert dom enaste 10 åren, han e verkligen speciell, är såååååååååå jätte glad jag träffat honom.

I alla fall så sen när andra filmen var sedd eller pratad sönder så myste vi lite till o sen bestämde vi oss för att gå o lägga oss, så det gjorde vi. Sen allt som hände efter det kommer jag inte att skriva här, för det e barnförjudet........hahahahahahahahahaha............. Men jag kan ju säga som så att vi somnade någon gång vid 07 o det var verkligen värt att vara vaken tills dess......*fniss*

Nä nu har jag inte tid o sitta här längre, jag ska hem till min kära bror o fira hans födelsedag , en dag för tidigt , så jag får väl ta o rita mig i ansiktet så jag inte skrämmer ihjäl dom.......hihiihih....näää så farligt e det ju inte, men ni fattar säkert.

Vem vet kanske blir det ett inlägg till senare, vem vet.

Ha det bättre än bäst!

1 kommentar: