2009-03-26

Hmm...vad e detta?

Ja i dag har det då inte hänt mycket, har pillat med datan en del o kollat efter bilder på nätet, attans att man ska fastna här....hmm.

Jag har en del o fixa innan helgen ju o sen måste jag i väg o handla ozo. Ja ja det kommer väl det med, men har ju morgondagen på mig ozo, tack o lov.....

Hoppas man snart hör av sin biker, längtar faktiskt o hoppas att snart få höra hans röst,

VAD E DETTA ?

jag känner mig som en kär fjottis när jag tänker på honom, det var längesen jag kände så ( då menar jag ÅR sedan (usch vad gammal man e.......hahaha)).....rätt kul o mysigt faktiskt.

Men det är rätt många som tycker att det e kul att jag har börjat blogga, vi får väl se hur länge jag pallar med det..........typ 2 dagar.....hahahahahah.

Nä nu ska jag väl ta o göra något i dag, måste diska m.m......även om det e rätt kul o sitta här o skriva av sig, men vem vet det kanske kommer ett inlägg till senare i dag, eller kväll.

Poss Haj!

1 kommentar:

  1. Haha fan det går ju bra för dig med bloggandet. Jag trodde bara jag skulle få läsa 1 inlägg men helt plötsligt är här 2 nya som jag inte sett. Haha.

    kram på dig snutte.

    SvaraRadera