2009-03-27

Idag igen......?

Vaknade i dag o trodde att jag skulle må kanon, men NOT, fattar inte vad detta e. Konstigt värre e det i alla fall. Men migränen var inte alls lika kraftig som den varit dom andra dagarna, så det var att ta en lite tablett o vila en timme o nu e det helt ok igen, hatar att vakna på det viset.

Skulle ha fikat med min kära frustan i dag men vädret e inte så kuligt så det blir nog bara lite ärende på stan för mig o sen fixa till lägenheten inför helgen, min biker kommer ju på lördag o om allt blir som vi vill så kommer han en liten runda i kväll ozo.

Kan inte riktigt fatta att jag känner sån saknad av honom, vi har ju inte träffats så mycket.

Men såååååå mysigt det känns i magen när jag tänker på honom eller pratar med honom, o längtar sååå jätte mycket tills jag e i hans famn igen, vilket e mycket snart.....

hihihih

nu får jag väl ta o sköta något, jag e redan efter o min planering med vad jag hade tänkt jag skulle göra i dag, hmm.

Fick just ett mysigt sms från min biker, jag blir så himla glad när jag hör att det e från honom........hihihiihihih......ja jag vet jag e glöttig.....men det får man vara ibland ju.

diska städa lite o sen ner i stan, kanske drar jag med mig min fru, får se.

Poss Haj!

1 kommentar: