2009-03-25

Underbar fika med min Fru

Detta var den mysigaste dagen jag haft på länge. Solen stod högt på himlen o det var verkligen vår i luften.
Var o fikade med min fru på Espresso House i norra hamnen i dag o det var verkligen såååååååååååå mysigt.
Det var nog den bästa fikan vi haft på länge, bara sitta o snacka skit o ta det lungt o kolla folk. Så otroligt mysigt det kommer vara att sitta där i sommar, vilket vi ABSOLUT kommer att göra.
Under tiden vi satt där slängde jag i väg ett litet mess till den mysiga man jag träffar o fick naturligtvis eller jätte mysigt mess tillbaka, han e bara sååååååå mysig o go, o han e biker ut i fingertopparna.........hihihihih.
Tror nog jag börjar bli kär i denna grabben...*fniss*
Vi drog oss därifrån o ville väl inte riktigt gå men men , det blir fler gånger ju.
Jag körde min kära fru hem till sin pojkvän.
( Vet att detta låter komnstigt men vi e litta skadade men vi älskar varandra ändå, om ni lär känna mig så kanske ni kommer förstå, eller inte....hihihi )
Sen var det ut till Familia o kolla skor,men nopp dom jag ville ha fanns det ett par av o dom var sönder, så det blev inga skor alls, antagligen var det inte meningen att jag skulle ha dom, men men.
Kom hem o messade min mysiga man o vi pratade ett tag, han var på natt jobb i Gbg så han har verkligen o göra.
Kanske ska vi träffas på fredag om jag e fri eller hur det nu blir annars e det helt säkert på lördag, o det ska bara bli sååååååååå nice o få vara i hans famn igen.
Så natti natt på er o ses vi så gör vi det o gör vi inte det så gör vi inte det.........

Kjamixar på Dig!

3 kommentarer:

  1. Mysigt som fan var det. Vi kommer helt klart göra om detta flera gånger det är ju en sak som är säker. Love you.

    SvaraRadera
  2. Hej hej kulig bloggelina du har....

    SvaraRadera