2009-05-04

Vilken underbar helg....

Helt underbar helg har jag haft med min Ch. Kommer nog att skriva lite mer ingående i kommande vecka om helgen men här kommer en liten snabb genomgång..

Fredag : Var hos R o kollade på Ch´s hoj, o så otroligt fin den e, mega nice o det ska bli så jätte kul o få åka på den nu i sommar, o det ska verkligen bli mycket. Sen åkte vi o handlade grill mat o vidare till hans bror. Där pojkarna jobbade o jag , E o O myste i soffan eller tittade på. men även jag GRILLADE o det blev så himla gott. Grillad pepparbiff med potatis sallad o grillade champinjoner o as gos sallad till det. Snack om gott. Sen mys i soffan tills pojkarna blivit klara o sen vid kl 01.45 så åkte vi in till stan igen. O när vi kom hem så var det mys dusch o sen annat niceiga aktiviteter så det blev att vi somnade vid kl 05.00 ca. Men vilken mysig dag det var.

Lördag : Ch gick upp tidigt o skulle i väg på möte, o jag gick oxo upp då men gick o la mig sen igen, så mys pys det var. Sen solade jag på balkongen o myste o han kom hem till mig igen vid ca kl 20 tiden o då körde vi o fixade käk, sen blev det mys framför tv på hög nivå.

Söndag : Kom upp ca kl 12.30, blev ju rätt sent i går oxo p.g.a allt mys, hmm. O det var att fixa till sig o sen iväg, vi skulle ju på Fredriksdahl, innan dom stängde denna gången. Så mysigt det var att gå där o kolla, det var verkligen längesen jag var där, o det var mycket jag inte sett innan. O sen att gå där med min man var ju ännu mysigare, blev bara lite besviken, det fanns dåligt med skyltar där så man kunde inte få all fakta om husen o så som man ville.

Sen när vi hade gått lite kors o tvärs där så var kl ca 15 så vi bestämde oss för att ta Tropikariet oxo i dag. O snacka om att det var kul, o såååååååååå fina djur där finns. Blev dock lite avis på Ch. När vi kom till Lemurerna så naturligtvis så var det en som ville sitta på hans axel, men jag fångade det på bild, o lite gullig den e då, ja se själv. Skulle göra vad som helst för att få ha en lemur på min axel....*mutter*......

Ja ja i alla fall så när vi var klara där så var det mat som gällde, Kebabsallad blev det, kanske inte det bästa men jag bara var tvungen o ha något, kände att min mage annars hade börjat krångla igen o det vill jag bara inte, inte en gång till. Sen somnade vi bägge i soffan o så mysigt det e.

Så såg min helg ut, o i dag så har jag städat diskat o fixat ordning i lägenheten för det behövdes verkligen. har väl lite dåligt samvete för att jag inte hittade på något med min kära fru som fyller år i dag men jag tror nog att hon har annat mycket roligare för sig i dag så vi kan ta igen det en annan dag.

Men nu ska jag in i duschen o sen fixa till håret så det går snabbt i morgon när jag vaknar, för DÅ kommer jag vara attans trött, det e jag helt säker på.

Ha det bäst...

Poss Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar