2009-05-05

Pi katten...

Jaha då var det färdigt igen, migrän, fattade inte det först men har kommit på vad det var som utlöste det denna gången.

Jag tog en liten bit mörk choklad i går, o jag vet att det var det som utlöste min fars migräner förr, så det e det ju helt klart, o sen en annan sak oxo som jag inte går in på här.

Jag e så trött på det, illamående, ont o huvudet, så ont att det känns som att ögonen ska poppa ut o sen ljuskänsligheten ska vi inte bara prata om o ljudkänslig oxo.

Fy tusan, det vara bara att ta en tablett o gå o lägga sig igen. Mega trist för jag hade verkligen sett fram emot att jobba idag, men i morgon blir det, så kanske jag inte ta semester dagen på fredag, får väl se.

Nu ska ja ta mig en kopp Proviva o sen en stor kopp kaffe o mysa i soffan med min kise mys. Sen blir det att ta tag i dagens uppgifter o jaga bara MÅSTE fixa klart skylten idag, MÅSTE MÅSTE MÅSTE!
Kanske skriver något mer här sen, får se...

Haj Baj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar