2009-05-06

Me Sad...

Vet inte riktigt vad det e med mig i dag, jag e bara inte på humör. Det kan vara det trista vädret oxo förstås, inte alls kul. O sen så kanske oxo att min mage började strula o går natt igen, fattar inte vad det e, men det kan ju bara vara stress.
Ja ja ska väl inte gräva ner mig i det, men jag e bara inte alls på humör för något alls, känns trist värre.

Skulle ha jobbat i dag men försov mig o sen kändes inte magen bar alls när jag vaknade så jag blev hemma i dag, kanske e det det med som påverkar mitt humör.
Vet inte men allt som jag ska göra o så känns jobbigt, vill bara sätta mig i soffan o kolla film eller oxo gå o lägga mig o sova, det e ju ett sätt o fly. Men det ska jag inte, då sover jag inte i natt o i morgon SKA jag bara till jobb, om jag så ska vara sjuk.

Men det kan ju vara så att jag känner lite ångest i att jag inte vet vad jag ska göra nu efter min praktik ta slut, visst jag ska "terrorisera" en del företag tills jag får jobb men under tiden då? Jag bara vill inte bli satt på något som jag hatar, då kommer jag bli hemma för allra minsta nageltrång, o det vill jag inte JAG VILL JOBBA!

Varför ska det vara så svårt o få tag i ett jobb? Vi som vill jobba kan väl få göra det o dom som vantrivs på sina jobb kan ju ta semester eller något, tänk om det hade gått.....hahahahaha.
Jag jobbar gärna för en liten lön, bara jag gör något, jag varken vill eller orkar att gå hemma, jag blir knäpp av det. Anti allt, asocial, deprimerad, ledsen, nertyngd o orolig, VILL INTE DET!

Känner att jag har lite huvudvärk oxo men det är från att magen började krångla i går natt, fick ont o mådde sååååååå dåligt, kändes som magkatarr men ändå inte, men ändå ont. Tror inte jag somnade förrän kl 05.00 eller så, så ont hade jag, jobbigt när det blir så. Men det är för att jag inte äter...hmm.....ja jag vet jag måste äta, men jag har kg o ta av ju.

Så i dag tog jag mig ett fat havregryns gröt med äpplemos, mjölk o kanel till frukost, så just nu känns magen ok, men inte huvet, men där e ju inget värdefullt ändå ( i huvet ) eller hur....
Vilket skit väder det e idag, bara blåst, blåst, blåst, blåst o regn, men just nu här så tittar faktiskt solen fram en liten stund, men försvinner lika fort igen. Skulle egentligen ha åkt till Överskottsbolaget o handlat lite nödvändiga saker, men vill inte ens gå ut i detta skit vädret, risk att man blåser bort ju......typ NOT! det e man för fet för......

Jaja jag ska väl ta o diska en liten runda, se om tvätten från igår e torr o sen ska jag sätta mig i soffan o uggla, HATAR MÅ SÅ HÄR!
Ska nog fixa till mina klor o se om det hjälper....

Haj !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar