2009-05-07

Tröttelina...

I dag e jag trött, har nästan precis kommit hem, från en liten shoppingrunda, o snacka om att jag e trött nu. Skulle helst bara vilja gå o lägga mig ett tag. Men NOT!

Jag måste dammsuga o fixa till här för min biker kommer ju i kväll, vi kan inte vara utan varandra längre, underbart e det faktiskt att han känner samma som mig.

Men du undrar nog över min bild idag, nja jo ni som känner mig vet mycket väl vad den innebär o JAG BEHÖVER VERKLIGEN DET! Det enda jag kan säga e ju BDSM, ni får själva slå upp det om ni e nyfisar, annars så synd. Men jag har ju turen att min biker kan just detta, o det e sååååååå nice. Jag ser verkligen fram emot våran helg o vad han ska hitta på, bara känner att jag behöver det som bara det, ORDENTLIGT!

Ja ja men nu ska jag väl ta tag i damsugaren o fixa till litta här, han kommer om någon timme, o e här inte ordning när han kommer så blir det straff för det...........NÄÄÄÄÄÄÄ det blir det ju inte, bara driver med er ju! HAHAHAHAHAHAHA

Vem vet kanske jag skriver en lite runda till i kväll, om jag inte e "uppbunden" med annat.......*fniss*..

Ha det bäst för det ska jag.

Poss Haj!

1 kommentar: